Ibland brinner det till i huvudet..

I morse höll jag på att få ett nervsammanbrott. Jag hade tvättid kl 07 som jag segade mig upp till, Nöten hade precis somnat om och Tobbe hade dragit till jobbet. Suck o stön, kånka på IKEA kassar ut o ner i källaren, dörrar som kärvar, tvättmedel som läcker ut på kläderna, skit samma. Ingen bra start på dan idag faktiskt, känner mig grinig o bara jävligt irreterad för allt som inte går som det ska. Nästa omgång ner i tvättstugan så var jag tvungen att ta med min Melwin som hade vaknat o inte kände för att bli lämnad i 20 min. Trycker ner ungen i bilbarnstolen, svetten lackar när jag glömmer att packa ner skitiga sängkläder i en kasse och bär dom istället över ena axeln...diskbråcket är nära. Armen får små blodutgjutningar i armvecket för att bilbarnstolen är tung o skinnet fuktigt av svett, tusen nålar heter det ja, skönt. När jag väl kommer fram så har inte den ena stora maskinen gått igång, faaaaaan! Nu kommer det inte hinna torka innan min tid är ute. Tar upp 2 maskiner för att hänga dom inne i lägenheten, härligt med den fuktiga luften som blir.

Nä, nu får det vara nog. Ska ut o kuta en runda med vagnen så Melwin får sova en timme minst. Skiter i att det regnar..
Visst e det härligt att spy ut lite galla ibland! Hahaha, jag blir snart glad igen, ska ju träffa Hellan ikväll, det blir min belöning!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Förstår dig, är så skönt med egen tvättmaskin...



Hoppas Ni får en trevlig klipp och klistra stund!



Kram Tessan

2009-05-22 @ 20:08:03
URL: http://lillatessi.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0