Kristi Flygare



Jag sitter här i soffan och bara njuter av lugnet. Tobbe är på grabbkväll hos Andreas, Nöten sover efter en intensiv dag vid fotbollsplanen. Munsö IF mötte...eh...vad hette dom nu igen? Äh, skit samma, Munsö förlorade med 3-0..suck..trist, för dom spelade fasen bra allihopa. Dom förtjänade att göra iallafall ett mål. Men, men.. Jag hade gjort iordning en stor sats Chokladbollar som sålde som smööööör..hahaha...äkta fotbollsfru! Melwin var vaken hela tiden och stod och hoppade KONSTANT i farfars knä under hela matchen. Sen sov han en fjuttig timme tills det var dax för oss att käka middag hos farmor o farfar. Snacka om att han slocknade på en sekund när vi satte oss i bilen för att åka hem.
Vi har planerat lite inför nästa lördag då vi har Namngivning för Melliwidelli. Hoppas det blir bra väder!!! Åh, det vore så härligt!!! Men jag ställer nog in mig på spöregn och hagel så blir jag inte besviken..hehehe.

Imorgon ska jag o Melwin till Hellan på kvällen för att scrapbooka lite och kolla på nån härlig tjejfilm! Mysmys!
Tobbe ska jobba hela dan stackarn. Just fasen...tvättid imorgon kl 07! KUUUUL!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0