Planera, planera o planera lite till...me like

På lördag smäller det! Namngivning ute hos Tobbes föräldrar på Munsö med 57 pers närvarande. Jag håller på att skriva ut program och texter till sånger mm. Mer att tänka på än vad jag först tänkte, men det gillar ju jag. =) Sydde en liten slips till honom igår...till Melwin alltså, inte Tobbe, hahahaha! Fanns inte att få tag på nånstans annars! Alla affärer får in sånt till julen endast..suck...får inte ens tag på en vit vanlig skjorta..=(

Idag åkte jag, Tobbe o Nöten in till KTH hallen för BodyPump releasen! Det var två timmar mellan passet o utbildningen så Tobbe o Doodod fick hänga på och gå promenad i solen medans jag var inomhus o svettades. Åh, det var så grymt bra musik o jag blev så jäkla peppad o sugen på att hålla pass igen! NUUUUUUU!!!!! Jag träffade på en del folk från utbildningar o gamla kurser också, det är alltid lika kul! Det var en ny tjej från Göteborg som höll release passet o hon var så jäkla härlig o duktig så man blev glad i hela kroppen! Hoppasmina deltagare känner så efter mina pass...=/...tror det!
Jag ringde Nettie från Gym&Sim idag när jag kom hem, saknade henne på passet. Hon ska få barn om bara fyra dagar så jag var tvungen att höra hur det var med henne. Hon skvallrade om att Sandra från gymmet nu också är med barn! hahaha, stackars Gustav som är gruppträningschef...nu är det 7 instruktörer som är mammalediga eller ska bli! Jag är inte avundsjuk på honom...

Veckan som kommer:
Måndag: SATS med Annso o Adam och picknick med BVC brudarna efteråt.
Onsdag: Yoga träff i Täby
Torsdag: Massera på ITH och lämna Näöten hos pappa o Tessan för första gången. Till City Gross o handla efteråt.
Fredag: Baka. Till Munsö och fixa inför lördan.
Lördag: Baka bullar på morgonen o ha Namngivning för min älsklings Doodod!

Nöten käkar gröt...

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0