Städdag...

Idag ska jag bara fortsätta med det jag började med i morse..städa, städa, plantera om blommor, skura balkongen..suck..så trist med våran balkong, den blir aldrig ren o härlig att sitta o mysa på...nope...fullt med stoft från avgaser o buller o skit. jaja, en pelargon kan ju få liva upp den litegrann iallafall...Ingen ide att ta ut möbler på den ens, dom blir svarta efter bara en dag..bra luft vi har!

I fredags så mailade jag en massa Dagis o dagmammor ju! Har fåt svar från nästan alla. Ska dessutom få två broschyrer hemskickade idag från två dagmammor. Ska bli kul att läsa! Annars så lutar det nog å att försöka få in Melwin på Dagiset presic bredvid oss. Vi hade städdag igår på gården och då snackade jag med en del föräldrar som alla har sina barn där och varmt rekommenderar det! Det har tydligen funnits i typ 25 år och det är samma personal fortfarande, det säger ju en hel del det! Dessutom så är det bara 32 barn, bra, bra. Jag ska dit på öppet hus den 29/5. Tror dock att det är svårt att komma in..hmm. Vi är ju ute i god tid.

Faaaaan då, nu vaknar Nöten! Han har bara sovit i 30 min! Grrr....vill ju fixa mera! Jaja, får väl ta en promenad..inte alls sugen på det idag..

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0