Tänder på G?

Idag skulle vi egentligen ha åkt ut till Stenhamra för att hälsa på Jessica o Professorn, men Melwin är rinnig i ögonen och nyser heeela tiden..pigg o glad som vanligt men vi ska bara mysa idag och ta det lugnt. Nu ligger han o sover mitt på våran säng. Kanske är tänder på gång, jag läste att det kan ge såna symptom. Hoppas han är bra tills imorgon så det inte blir nåt mer.
Så jag passar på att bara pyssla hemma och beta av en liten "att göra lista". Ska ringa runt till ett av mina företag för att kolla igångsättningen till hösten. Fan vad fort tiden hemma har gått..=( Inte för att den på långa vägar är slut, men jag slutade att jobba den sista september och det känns som förra veckan! Buhuhuhu!!!
Håller på att fixa men Melwins "Första bok" också. Har ju vart slö med den ett bra tag nu så jag ligger efter, men i söndags så kom Hellan över och vi satt o pysslade som små barn i 6 timmar! Hon har ju vart i USA på semester och ville göra ett snyggt album av bilderna. Vi har bestämt oss för att träffas en söndag i månaden för att bara "Scrapbooka"! Nästa projekt är att göra en kokbok med alla mina favoritrecept! Hahaha, fan vad myyyysigt! Ska börja baka o fota redan nu och samla ideer och prylar att klistra in! Tänk om allt som finns i affärerna idag, hade funnits när vi var små, då hade man ju vart tokig på allt!
Jag o Hellan har snackat om att börja pyssla i tusen år, ända sen vi var små o satt o mös och nu har vi äntligen satt igång! Det är såååå himla rogivande och härligt att bara sitta o vara kreativ en hel eftermiddag, Tobbe kollar Nöten så vi får vara ifred...=)

Nu hörde ja en nysning från sovrummet...följt av ett skyyyyhört joller...hahaha. Ska hämta Nöten.

P.s Igår ryckte jag in o höll ett boxpass på SATS för Tobbe som har en pajad axel! Det var så jäkla kul! Jag blev nästan lite nervös inna jag gick in och hälsade alla välkomna, men det lossnade direkt när musiken började pumpa. Fan, vad jag har saknat att hålla pass! På söndag är det BodyPump kvartal! Tjihooo! D.s

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte komma på några... Tänder på G alltså (ler) jo nu vet jag, Gaddar...



Visst har jag tråkig humor ibland...



Kram Tessan

2009-05-19 @ 19:59:41
Postat av: Jossi

Ha ha...

2009-05-20 @ 07:03:26

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0