Usch...jag mår illa...efter en halv burk Nutella..hehe.


Sååå jäkla gott! Vi var o storhandlade igår på City Gross. Vi gick där bland alla rader av mat o prylar och vips så låg det en Nutellaburk i vagnen..hmm...undrar vem som la den där..hehehe. Nu har jag snart ätit upp den..mmmmmmmm.

Vilket grymt härligt väder det har varit idag!!! Jag, Melwin, Annso, Adam, Lisa, William, och Alma har haft en liten picknick vid Maltesholmsbadet idag! Vi sågs vid 11 efter att jag o Annso vart på SATS och lämnat in våra nötter på barnpassningen 20 min för en tur på gymmet. Vi satt o snackade på våra filtar tills klockan var 14. Dom hade öppnat cafeet bredvid också, det kändes riktigt somrigt! Jag gick upp till centrum en sväng efter för att beta av några punkter på min "to do" lista. Kände då hur huden brände bak på ryggen och axlarna..oops... Jag har typ skaffat mig 3:e gradens brännskador! Hehehe...närå, inte riktigt, men det e fan inte snyggt. Det ser ut som att jag har ett vitt halterneck linne på mig...hahaha..nice. Jag får väl helt enkelt ta o lägga mig naken och smörja in rygg o axlar o grilla resten av kroppen imorgon för att jämna ut...

Jag har köpt en klänning idag som jag ska ha på lördag. Har letat som en tok i två veckor. Med en väldigt begränsad budget och en ovilja att bära en klänning som slutar precis under skinkorna så har det inte varit lätt. Men idag så hittade jag iallafall en som jag är hyffsat nöjd med... Den är lite för tantig egentligen, o lite för vid..o lite för hög midja...men, men. Den har en härlig färg o jag kanska tar o syr om den lite.



Nu har Doodod äntligen fått sin efterlängtade hoppgunga!!! Tjihooo, han gillar den men är lite för liten ändå..armarna hänger för högt upp genom hålen så han blir alldeles röd på överarmarna efter ett tags hoppande. Men det verkar han inte bry sig om.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååå vilken fin klänning. Nu fick jag paniiik...

Kram

2009-05-25 @ 21:43:30
Postat av: Tessan

Vad är det för tantigt med den?



Längtar till på torsdag!



Kram/Tessan

2009-05-26 @ 10:37:40
URL: http://lillatessi.blogg.se/
Postat av: Anonym

O du sköna böna...den e tok-fin!

Will look grejt on U :)

Klart det blir strålande sol på lördag, FAST du kommer troligen blända alla iallfall med din charm. Go mat och dryck och sist men inte minst en q-t son.

2009-05-26 @ 15:39:43

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0