Fintad av en minimänniska...

I morse så skjutsade jag Tobbe till Kallhäll där han skulle hämta sin lastbil. Jag o Nöten hade varit vakna från kl 04 till 05 och precis somnat om när det var dax att åka..jaja...vad e väl en bal på slottet...eller en härlig stunds djup sömn?
Jag var så jävla trött så klockorna stannade men tänkte att vi kan ju faktiskt sova vidare ett tag när vi kommit hem igen. NOPE! Nöten var så piggo glad så det var bara att fortsätta dagen. Jag började bädda rent i sängen och såg hur Melwin blev tröttare o tröttare och tänkte att yes, nu har jag min chans att ta en liten tupplur! Jag ammade honom och la ner honom i sin säng..FJONG så var han pigg igen...grrrrr. Jag lämnade honom där för att låta honom knorra ett tag, han brukar ju somna till slut. Gick in efter en kvart när det varit knäpptyst ett bra tag. HAHAHAHAHAHA!!!! Man kan ju inte låta bli att bara börja asgarva, för där ligger han och spanar med stoooora ögon mot dörren i väntan på att jag ska komma in. Så bara garvar han när han ser mitt förvånade nylle dyka upp i dörrposten! Såg så jäkla sött ut, hahaha! Jag blev fintad av en minimänniska på 6 månader! Jag får ta en låååång runda med vagnen så han sover nån timme idag iallafall....


YES! Jag lyckades få hit morsan i tron om att jag sov..hehehe..


JAG VILL KOMMA UUUUUP!!!


Visst ser han trött ut?


Nu sitter han här med mig o käkar Majskrokar...


Kommentarer
Postat av: Tessan

SJÄLVKLART!

Kom hit med Guldklimpen bara, äntligen får morfar sin promenad till fåren på Lidberga.



Kram T.

2009-05-21 @ 09:18:38
URL: http://lillatessi.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0