Stegräknare, Bp Kvartal o Snyggnyllet!

Jaha, så var den här dagen nästan slut då..faan vad fort det går, jag gick ju precis upp!
När Jossan var här i förrgår efter sin lilla olycka så visade hon mig att jag har en stegräknare på min mobil, roligt för tant. Har tänkt att skaffa en rätt länge. Jag hade mobilen i bakfickan hela förmiddan för att se resultatet efter en vanlig förmiddag med Nöten o fix o don...3800 steg, endast i lägenheten..hmm..det blir snart små stigar i parketten om jag ska vara mammaladig ett tag till, hahaha! Totalt sett så fick jag ihop 14780 steg igår..rätt bra, tyckte inte jag gick mer än nån annan dag..

Jag längtar som fasen nu..Nästa söndag så är det äntligen dax för BodyPump kvartals utbildning!!! Tjihooooo!!! Jag har inte gått på kvartalen på över ett år nu, hänger inte med alls i låtar o kooreografi! Men nu så! Jag ska vicka totalt 10 pass i sommar, åh vad jag längtar!!! Hoppas det är grymma låtar så kroppen bara spricker av träningssug!!!!

Idag var Jessica o Professorn här! Mys, mys o jääääkligt gott med Ben&Jerry glass som hon hade köpt med sig, hehehe. Det värsta, den är för liten hahaha! Jessica, den lilla ängeln hade packat ner porslin o glas till namngivningen som jag ska få låna av henne! Hon hade alltihop till hennes bröllop för 2 år sen. Så suveränt! Hade annars tänkt att köpa papperstallrikar och glas från IKEA. 6 champagneglas för 39 kr. Nu slipper jag tänka på nåt av det!
Tack snälla du ditt härliga gamla Snyggnylle!!!

Jessica på Countryfesten förra sommaren..hahaha!

När vi hade käkat lunch så var det dax för mig o Melwin att dra till BVC för 6 månaders läkarkoll. Allt gick bra och viktkurvan hade svängt upp en liten snutt. Inte så konstigt såsom han svullar i sig maten numera. Bra bra Doodod.


Kommentarer
Postat av: Porslins leverantör

Vad gör man inte för att få träffa en galen nöt och världens underbaraste brutta i lyxförpackning, tack för idag, Ben & Jerry satt bra men hamburgaren kommer jag drömma flera gånger om du är fan bäst på allt kram

2009-05-14 @ 21:03:43

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0