My Little Bubble of Peece!

"Yogis Gänget" har presic åkt hem till sitt med ungar som ska hämtas på dagis, storhandlingar som ska göras...suck  ojojoj...tufft med flera småbarn..
Vi gick en långpromenad längs med vattnet...inte så populärt för vissa små nötter som strejkade och blev hungriga. För några veckor sen så kunde man liksom bara stoppa ner dom i vagnen o dom fann sig och sov sött tills vagnarna slutade rulla..annat är det nu när dom blivit lite större..hahaha, dom e så jäkla härliga ändå,nu i den här åldern!
Vi gick sen hem till mig och käkade Pastasallad med Kyckling och nybakat hälsobröd, mums mums. Efterrätt....gissa...kladdkaka med hallonsorbet..hehehe. Tur att Nöten min somnat om igen, då kan jag svulla lite till!
Jag går till kylskåpet heeela tiden.."en liten slice till, o en till, o en till..." Vad fasen, varför inte ta en dm stor bit på en gång så skonar man iallafall tänderna, hahaha!

Det är så bra att få folk hem! Jag städade som en tok i morse så det ser så härligt o rent ut nu! Jag vill liksom inte röra mig ur fläcken, bara sitta här i soffan för mig själv o läsa medans Nöten sover sött. Helig tid..=). Om bara en halvtimme kommer Toobi hem o Melwin vaknar snart, så är cirkusen igång igen. Vips, så är diskhon full med skit, köksbordet insmetat med torkad pure och gröt..lite banankladd på det..haklappar som ligger slängda på diskbänken fulla av mat, leksaker överallt, babygym, babystol, filtar, gossedjur, "ojdå har du bajsat Melliwidelli?","ja, älskling, jag har fixat middag, den står i kylen!" "Tar du nöten så jag får skita ifred?" ..suck... Framtidens kvinnor kommer att ha 4 armar...konstigt att vi inte redan har det..hmm..jämställdhet..my as..

I löööööv to just sit here in my little bubble of peece!

Samtidigt som jag tittar på klockan o längtar tills Nöten vaknar så jag får träffa honom igen!
Ja, det var ju så länge sen vi sågs...ca 67 min sen..=)






Kommentarer
Postat av: Syste Yster!

Du e duktig du! Bränn inte ut dig kära Birk Borkason!!!

/Systra din!

2009-05-13 @ 22:09:40
URL: http://blogg.aftonbladet.se/17789

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0