Härliga helg!

Ojojojoj! Jag säger bara en sak...GEKÅS I ULLARED!
Fasen vilken härlig helg vi har haft!
Bilfärden gick bra trots regn o dålig sikt så kom vi fram innan incheckningen
stängde. Vi bäddade iordning i våra små husvagnar, jag, Jessica och Anne i
den ena, Camilla o Annika i den andra. Klockan ringde klockan 05.50 för frulle och
laddning inför shoppingen på Gekås som öppnade kl 07.00. Vi kom in efter endast
5 min i kö. Efter en timme där inne i havet av prylar fördelat på 20.000 kvm så var
det rätt packat med folk och att gå runt obehindrat med vagnarna var omöjligt så vi
parkade dom och gick runt med korgar fram o tillbaka och fyllde på.
Jag hittade så jäkla bra saker, som overall till Melwin, fleeceunderställ, vantar,
tallrikar, strumpor och kläder till alla oss tre, satinpåslakan, blockljus, ramar,
fotoalbum, softshelljacka till mig, badrumsmatta, julklappar mm mm mm mm.
Så grymt bra priser så man blev tokig! Måste bara åka dit igen nästa år då jag
kommer att hitta ännu mer kläder o sånt till Melwin.
Nu var det svårt att hitta galonbrallor o overall i hans storlek.

Igår kväll så käkade vi Tacos och snackade om allt mellan himmel o
jord tills vi gick o la oss. Jag tror alla kommer att känna av magen
efter alla asgarv o pruttattacker, hehehe...
Nu har jag boostrat upp mitt energiförråd rejält och det var så mysigt att
komma hem till min älsklingar som jag längtat efter så mycket!

Tack alla härliga brudar för en gryyyyym helg!!!
LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV YOU ALL!!!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0