Iväg till jobbet

Klockan är 8.40 och jag har vart vaken med Melwin i över tre timmar...gääääsp. Tobbe fick sovmorgon, den lilla grisen. Jag ska dra till jobbet om en halvtimme, har första kunden kl 10. Står nu och kokar potatis till min matlåda. Det är en lång dag jag har framför mig, knåd till kl 15, pas i Vellentuna kl 16 och 17.15.
Det är ny release idag på BodyPumpen och så har jag satt ihop ett nytt boxpass också, kuuuul!!! Hoppas jag sätter koreografin..hehehe. Nä, nu ska jag dra snart, måste packa stora väskan med alla ombyten.
Åh, längtar tills imorgon när vi ska träffas hos Jossan på kvällen och laga mat till Tinas Cookalong, mys mys mys! Det blir jag, Jossan, Hellan, Emelie och Charlotte!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0