Tyst & lugnt på Kirunagatan

Jag sitter vid datorn och betalar räkningar, tjihooo vad härligt.
Jag och Doodod har vart på Coop och handlat mat för det började sina här hemma.
Idag ska jag göra en härlig frulle med kokt ägg, varma mackor, te, juice..mums.
Det var Tobbes tur att få sovmorgon idag, jag fick min igår.
Så nu sover båda karlarna sött i sina sängar. Tyst o mysigt.
Så tuppen (Melwin) började gala glatt kl 05 i morse..bara att pallra sig upp.

Jag o Tobbe satt båda två framför datorn igår kväll för att få inspiration till
huset, basturenovering, färger till sovrummet, barntapeter,
handfat och badrumskakel mm. Tiden rann iväg, det var så mysigt!

Idag ska jag börja jobba kl 13, fick en avbokning kl 10, skönt..hehe.
Sen bär det iväg till Gym&Sim för att köra BP o Box.
Äntligen!!! Jag längtar!!! Har inte tränat på två veckor nu så mina
lår kommer att kännas som järnvägssliepers ikväll, sköööönt!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0