Bruka Design

Jag fick tips av Lollo att Bruka Design startar sin årliga utförsäljning idag i Frihamnern kl 12. Måste tydligen bara ses, tooookbra priser! Jag har letat efter djupa tallrikar i över ett år nu och inte hittat några som är så härliga som jag vill så jag såg min chans och drog dit med Nöten i högsta hugg. Jag var dr prick kl 12 och såg en vallfärd avv människor gå mot Magasin 5...o shit, får ingen psrkering! Oh shit vad mycket folk!!! Åkte tillbaka typ 2 km, hittade en liten tight uta längs med en väg, tryckte ner en sovande Melwin i vagnen och joggade tillbaka, ställde mig i en 200 m lång kö och frös fingrarna av mig. När kön hade rört sig typ 3 meter på 25 minuter (tur att det var tak över) så började folk vända och suckade att jag kunde glömma att komma in där med barnvagn. "Du kommer inte att kunna röra dig" Jag gav inte upp, hade jag väl kommit hit så ska jag tamejfan komma in också. Men efter ca 30 sekunder så insåg jag att det var kört. Jag vände uppgivet om och gick min kos mot bilen igen, genomfrusen och besviken. Hade jag vetat att det skulle vara så här mycket folk så hade jag varit här innan öppning och köat då istället...med bävernylonoverall och en termos med varm choklad....tumvantar...och ett vindskydd också för säkerhets skull.

Väl hemma så kom Annika och lilla Molly över och fikade! Mys mys i livet! Jag hade bakat kanelbullar på morgonen som låg o väntade på oss, muuuums. Blev inspirerad av farsan som bakade bullar med Melwin igår.

Lite senare så kom Anne över ock så, ännu mysigare! Hon kom direkt från ett ställe som hade utförsäljning idag...Bruka Design hette det visst. Gryyyymt bra priser och såååå härliga saker. Hehehe, hon hade hittat en del härligheter så jag bestämde mig för att pröva lyckan imorgon istället. JAG SKA IN!!!

Skulle vilja ha en ny brevlåda..o lite skålar...

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0