Härliga vårdag!!!

Idag har jag och Melwin varit ute och fixat på framsidan! Vi har tagit bort
gammal mossa mellan plattorna och rensat rabatterna. All snö är borta och jag har
längtat efter att få sätta händerna i jorden! Hahaha, värsta husmoran!
Nötens favoritsysselsättning är numera att gå långpromenader i området.
Han kan gå kilometer efter kilometer tills hans små lår inte orkar bära
den lilla kroppen mer. Idag skulle han smita iväg längs med husraddorna och jag
ropade efter honom att komma tillbaka. Han la på ett extra kol och pinnade på i
världens fart medans jag hörde hans ekende skratt studsa mellan husväggarna,
hahaha, han ser så skön ut i sina små jumpadojor! Men så blev det tvärnit och han
stöp i backen och slog i nyllet i asfalten...skrapsår på näsan och bula i pannan.
Han var fasen grinig halva eftermiddan efter det så han kanske fick huvudvärk.
Min stackars lilla Doodod!

Jag har precis kommit hem från SATS. Har kört DansStep!
Grymt kul men det gäller att ha tungan rätt i mun så man inte åker därifrån
med stukade fotleder för fort går det!

Nu har jag beställt stövlar också, tjiho, tjiho. Var inte lätt att få tag på kan jag säga.
Slut överallt. Ringde till slut tillverkaren efter att ha kollat en massa olika modeller,
men det var slut även där. Så nu har jag beställt en storlek större...stl 41...
hmm...kan funka...hoppas hoppas.

Visst e den cool!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0