Hjälp, jag hänger inte med!!!


Suck, tiden går så snabbt! Dom senaste veckorna har jag bara känt mig helt lost!
Upp tidigt, packa skötväska, packa massageväska, packa träningsbag,
packa massagebänk, ringa och boka företag, formulera kontrakt, laga mat,
ge mat, diska, tvätta, städa, rensa kattlådan, (plocka kattbajs från golvet då Bo
inte bahagar skita i lådan om det råkar vara en liten klutt piss där, kattkräk)
handla mat, planera pass, hålla pass, vicka pass, ringa idiotsamtal med alla
möjliga olika företag som bara krånglar....när jag äntligen sätter mig ner och bara
glor apatiskt framför mig så har jag en katt på vardera knä och en unge i nyllet.
Det är fullt ös varje dag och jag flänger hit o dit med Nöten i baksätet. Förra veckan
körde jag upp en tank på 800 spänn på 5 dagar..
Älskar mitt liv men efterlyser lite mer lugn och harmoni i livet,
längtar till sommaren som en tok.
Jag har fått två nya företag nu, ett som startar i höst och ett annat som har
utökat sina dagar i månaden, kanooooon, jag e grym!!! Nu är jag fullbokad
och det känns sååååå jävla bra!!! Jag kan äntligen andas ut på den fronten!

Tobbe har satt igång att träna idag och jag lyckades lägga Melwin i tid
idag så nu sitter jag och lyssnar på Spotify och käkar chips doppade i
tjock O´boy smet...sjukt gott...ett litet tillbaka steg i sockerträsket dock,
men fuck it, jag förtjänar det!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker du är så otroligt duktig,vad får du energin ifrån. Härliga Carro!!!!

2010-04-21 @ 21:30:26

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0