Ilsken/sprudlande glad???

Idag har jag haft en härlig dag till att börja med, sen brakade mitt humör loss igen och jag kände för att köra ner två grillbestick i vardera lår på mig själv och liksom rota runt så alla muskelbukar brister och kaskad väller upp genom skinnet....eh....normalt att känna så??? Sen sätter jag mig i bilen, suckar och stönar av att behöva växla om i humöret och ställa mig på en scen och sprudla träningsglädje till folk som har betalat för det när jag gärna skulle fortsätta vara sur ett jävla bra tag till. Fuck. Men, sen när jag väl står där och ser alla härliga deltagare så smälter min is och jag bara känner hur dom ger mig så sjuuuuukt mycket positiv energi så jag får gåshud och älskar scenen! Är det inte konstigt? Sen sätter jag mig i bilen igen för att åka hem och så kommer jag ihåg att jag var fly förbannad bara två timmat före....då blir det en krock så där. Blir påmind av en negativ känsla samtidigt som det bubblar av glädje i bröstet. Jaja, Crudi, Crudi..vad ska man säga..

Kommentarer
Postat av: Krinea

Det finns ingenting som ger så mycket energi som att stå där på scenen med alla underbara deltagare och bara ge gärnet!

När det gäller det dåliga humöret, lägg dig på golvet och rulla, så kliver du upp på andra sidan och där är allt ljusare :)

Kramisar

2010-04-28 @ 09:51:35
URL: http://krinea.wordpress.com

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0