Osteopat behandling

Igår var jag äntligen på behandling hos Caroline Pillinger, Osteopaten på jobbet. Har inte varit hos henne sen jag väntade Melwin. Hon är såååå sjuuuukt otroligt duktig på kroppen så det är inte sant! Jag har ju känt lite små varningar i länden sen några veckor tillbaka och ville kolla upp det innan det brakar loss ordentligt. Hon hittade en massa skrot lite här o där. Bla så var ligamenten kring livmodern fortfarande tok spända efter förlossningen så det liksom drog ner hela kittet och låg i näst intill kramp. Det medför att hela ryggraden har ett drag neråt bäckenet och det i sin tur påverkar hypofysen..hmm...intressant. Hon frågade om jag känt mig "hormonstinn" efter graviditeten. HAHAHAHA!!! JAAAA!!! Jag är ju så jävla arg jämt innan mens så jag spyr på hela världen! Har aldrig känt så tydligt förut så jag har faktiskt tänkt att kolla upp det hos en gynekolog eller nåt. Heeeelt otroligt! Enligt henne så kunde jag antingen känna mig väldigt instabil i humöret några dagar efter behandlingen för att sen känna mig mycket mer harmonisk, eller gå direkt till harmoni. Det började med att jag inte kunde hålla emot när jag skulle gå därifrån så jag började tokböla på bänken! Hahaha, sjuuuukt! Hon sa att det bara var att släppa ut det så jag gjorde det och häll på att skämmas ihjäl. När jag satt i bilen igen för att hämta Melwin så satte det igång igen! Vad fasen! Jag satt o bölade som aldrig förr så jag riktigt hulkade! På med solbrillor och mot Vallentuna. Efter bara 5 minuters gråtflod så bara var det bra igen och jag kände inte alls för att gråta igen...fattar ingenting. Det var tydligen nåt som skulle ut! En annan intressant grej hon sa var att mitt "flöde" i kroppen var jättebra men att hon, när hon rotade lite mer på djupet, kände en ganska stark frustration, en irritation i kroppen. Med flöde så menar hon hela kroppens vitalitet, blodcirkulation, lymfcirkulation och spinalvätska. Ja, det kändes som att hon bara satte fingret på precis allt som jag kännt senaste tiden. Jag bara kom in , sa hej, la mig på bänken. Var tyst i en timme medans hon behandlade och det här var vad hon hittade. I löööööv you Caroline! Du e grym!

Idag har jag träningsvärk i hela svanken och en molande mensvärk som
släppte efter några timmar. Coolt.
Jag rekommenderar verkligen ALLA att gå till henne på behandling!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0