PoleDance

Även om jag tiden går snabbt och jag inte hänger med så hann jag iallafall
klämma in en härlig kväll med brudarna från Gym&Sim i lördags!
Vi startade med ett 60 min pass PoleDance på Östermalm.
Hahaha, sjuuuuukt roligt! Vi bara fnittrade åt tanken först och innan passet så gick vi omkring i omklädningrummet och drog obekvämt i våra små hotpants.
Men det var så jäkla roligt! Först så värmde vi upp en snabbis och
"bekantade oss med stången" hehehe....kändes hur konstigt som helst.
Men efter ett tag så blev vi varma i kläderna....eh...dom små vi nu hade
på oss..hehe, och vi köttade loss grymt bra! Det var ett riktigt styrke prov att
hänga och dingla där i luften och snurra hit och dit med begynnande blåmärken
på insida lår, men jag tyckte faktiskt att vi såg riktigt sexiga ut efter ett tag och
vi rullade höfterna och kastade håret, hahahaha!
Jag ska absolut testa igen och då drar jag med mig mina
brudar, hör ni det! Prepare yourself!
Efter det så blev det middag på Patricia och sen dansade vi till 02.30, då drog
jag hem, sååååå nöjd och glad över den lyckade kvällen.
Jag behövde verkligen kötta loss på dansgolvet och efter den
uppvärmningen med stången så var det inget som hindrade oss gymbrudar!
Vi ägde dansgolvet!
Jag somnade kl 03.20...vaknade fter 2 1/2 timme av Melwins ljuva
stämma....bara att gå upp och se glad ut men det var såååå värt det!

Kommentarer
Postat av: Krinea

Åh jag vill också stångdansa!

Jag får ha det som belöning sen när sprattlet är ute och kroppen är läkt.

Oj oj oj vad jag ska dansa!

Kramar Krinea

2010-04-22 @ 08:12:49
URL: http://krinea.wordpress.com

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0