Shoppa, shoppa!

Idag drog jag som bestämt till Magasin 5 i Frihamnen för att kolla utförsäljningen på Bruka Design. Jag kom dit kl 13 och gick bara raka vägen in, lätt att hitta parkering och lugnt oh skönt i lokalen, niiice. Jag hittade lite bra prylar, det var ganska urplockat men jag är ändå supernöjd med mina inköp! Köpte ett stoooort härligt blått fat, kökshanddukar, små skålar i olika storlekar, decilitermått med cool design, en bricka som matchade fatet, 6 djupa tallrikar (tjihoooo!) o lite mer smått o gott.

Jag o Melwin kom hem efter en lång dags jobb, städa tomten hos mamma, besök i Stinsen (för att köpa ansiktsfärg..ska ju måla små kids i nyllet imorgon på Balance4You´s 5-års jubileum) Vi dök in i köket och jag utfodrade Nöten med lite risgrynsgröt medans jag i full rulle gjorde iordning middag till mig o Toobi, jag vände mig om när jag hörde Melwin tjuta glatt...I`ll say no more...lilla älsklingen...fram med kameran...






Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0