Söndag...söndag...

Jag har fått en massa avbokningar idag och ska bara till jobbet kl 14
för att knåda en kund....segt. Sen e det pass som vanligt på Gym&Sim, det
är alltid lika kul att komma dit så det längtar jag till!
Men Balance4You..tja..jag tror jag säger upp mitt kontrakt där till sommaren...
inte värt att komma dit längre. Helgerna förstörs och jag har tröttnat, är
alltid där ensam och har inget eget rum..vi får se hur jag gör.
Till hösten är det iallafall definitivt färdig jobbat med söndagar!
Det är så säkert såååå.

Veckan som kommer är fullsmetad. Knåda i Solna imorgon, Pilates på kvällen.
Ska nämligen vicka ett Pilates pass på SATS på onsdag så jag måste
bara kolla hur jag ska kolla upp det. Tisdag, behandling hos Caroline Pillinger,
Osteopaten på B4Y, ÄNTLIGEN!!! Simma med Madeleine på eftermiddan och
styrketräna med Ylva på kvällen. Onsdag, Pilates på SATS. Torsdag, Jobba i
Täby på dan, boxning på kvällen. Fredag, Jobba på AlbaNova, kuta
på eftermiddan. Ja, veckan kommer att susa förbi som vanligt.
Men det blir en himla härlig vecka, längtar tills den sätter igång!

Igår hade vi middag hr hemma. Hellan o Johan, Andreas o Ylva
kom förbi, mys, mys! Vi gick och la oss kl 03.30...suck, lite seg idag.
Nöten lika pigg som vanligt, men lite snorig dock.

Hej o hå allihopa!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0