Tisdag kväll = Crudi´s Myskväll!

Dagen har varit grym! Bra alltså! Jag o Melwin gick ut på tomten och donade kl 8.30. Lite kallt i luften, men man såg att det skulle klarna upp. Vi rensade ogräs och gick promenad runt i området..Doodod bestämde vägen. Det blev en låååååång promenad på över en timme, runt runt, hit o dit, upp i rutshkanan, titta på alla myror i Vällingby, en liten larv hittade vi också...som han råkade mosa när han skulle resa sig upp och vinka hej då till den...stackarn.
Sen kutade jag en runda med vagnen och Melwin somnade som en stock. Jag var ute en halvtimme och stannade till på ICA för att hämta ut ett Ellos paket. Då råkade dom sälja nya Marabou kakan till extrapris. "Passionsfrukt och Chili" Åh, tänkte jag, jag köper den och njuter av den i solen på verandan när Melwin sover två timmar till! Myyyyyysigt! Jag kom precis hem då Melwin vaknade....fuck. Jag lyckades få honom att somna om i sin säng, men bara i ca 38 sekunder innan jag hörde ett gigantiskt brak i baken på honom. MEN VAD I SJÄLVASTE!!! Upp, byta blöja, tvärkört att få honom att somna om. Jaha, där försvann min heliga mysstund. Vi gick ner och ut på verandan igen. Jag öppnade mitt Ellos paket och Melwin fick nya GoBoken som han satt o bläddrade i medans jag hetsåt min Marabou bakom Ellosplasten. Så fort han såg åt mitt håll så log jag lite fint med hela jävla käften full av choklad, så mycket så den där lilla snoppen bak i gommen liksom trängdes ner i svaljet.. Hann ju knappt känna smaken innan den var slut...njutning....no.

Men nu så! Now it´s my turn! Toobi spelar innebandy med grabbarna, Nöten sover sött och jag sitter på sängen, kollar Desperate Housewifes, inpackning i håret och nymålade tånaglar. Det är vår nu så jag ansträngde mig lite extra och kluttade dit lite blommor på stortårna, SPRING IS HERE!!! Hann baka lite härligt bröd till Melwin innan middan så jag tjuvsmakade lite av det också....yummy. Life is good! Snart börjar Cougar Town = bäst.



Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0