Torsdag


Stewie Wonders son....fast albino..

Vi sitter och käkar en god frukost och längtar tills klockan blir 10. Då drar jag o Nöten till Nacka för att hälsa på Cillan (min kusin) och hennes lilla Isabelle! Roligt! Nu är ju Isabelle äldre och har börjat krypa och ställa sig upp mot saker så Melwin kommer nog tycka att det är lite roligare att vara med henne nu.

Igår brassade jag av den andra dagen på mitt 100Pushup och 200Situps program. Jag hade träningsvärk efter i måndags men det gick bra ändå, pust och stön. Jag har skrivit ut "körschemat" från datorn så jag har det bredvid mig hela tiden, det är mycket mer peppande då. För det är fasiken en utmaning! Men redan efter två dagar så känns det som om kroppen har vant sig vid själva rörelsen för det gick mycket smidigare och blev kändes "renare" igår.

Nu ska jag sanera lite i köket, sätta på mig nyllet och kolla igenom mitt hår. Jag blev ju klippt av grannen igår! Jag är jättenöjd, men en dm åkte av för det var så sjukt slitet, buhuhuhuuuuu! Det växer ut....lite ovant bara..

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0