www.hundredpushups.com

Idag börjar mitt träningsprogram med målet att göra
100 armhävningar i rad om 4 veckor!
Fick ide`n från en kund och gick in på hemsidan som beskrev hur man skulle lägga
upp det. ROLIGT!!!Nu jäklar! Man börjar med att göra ett test hur många man klarar
i rad med perfekt teknik och blicken fram...jag klarade bara 15....suck.
Förut var mitt rekord 70 när jag tränade Thaiboxningen. Så jag vet att jag klarar
det, ska ge mig fasen på att klara det!!! Jag fick hoppa in på
vecka 3 efter mitt test så nu är det armhävningar som gäller varje måndag,
onsdag och fredag kväll. Man kan köra situps också med målet att klara 200 st i rad,
jag brassar på med det också..
Vem hakar på utmaningen???



Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0