4 ÅR!


Idag har jag o Toobi varit tillsammans i 4 år!
Känns som längre sen samtidigt som jag kommer ihåg vår första dejt som
om den var igår! Vi sågs på Drottninggatan kl 14.30, en fredag.
Det var kallt ute och jag var så jäkla
nervös så jag var nära att vända om hem igen, hehehe.
Men så dök han upp i folkvimmlet med ett stort smile i nyllet och jag blev fasen
kär på en gång! Vi gick en lååååång promenad på 5 timmar, ut på Söder och
sen tillbaka till St:Eriks plan o käkade Thai buffe och bara njöt av dan.
Tänk om vi hade sett att vi skulle ha en liten son och ett
radhus tillsammans sen, hahaha!

JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis härliga NI till 4 år ihop. Ja, jösses vad tiden har gått fort och så mycket som har hänt er tillsammans. Kram

2010-02-25 @ 13:19:40

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0