Bo!

Eftersom det ska bli snöstorm idag så ringde jag kattägaren igår och
kollade om vi inte kunde komma och hämta Bo den dan istället.
Det gick utmärkt så jag drog på Nöten sina kläder och så satte vi oss i bilen,
med kattbur, lunchlåda och 15 förpackningar näsdukar i högsta hugg.
Vi stannade och käkade på vägen strax innan Nyköping och efter 2 1/2 timme
var vi framme i Katrineholm! Melwin satt i baksätet och bläddrade i sin älskade
djurbok i över en timme, älskade lilla unge! Jag smälte direkt när jag såg Bo,
han var såååå söt! Lurvig och kom direkt fram till mig o Melwin när vi satte oss ner!
Myyyyyyyyyys! Vägen hem var väl mindre rolig..Bo jamade konstant i 40 min och
det skrämde Melwin som tyckte det var konstigt med en katt i bur tror jag
och började skrika förskräckt. Jag hade satt fast buren i baksätet så Nöten skulle
kunna titta på Bo under resan. När dom äntligen somnade båda två så hostade jag
eller nös så dom vaknade o så satte cirkusen igång igen. Jag satt o höll igen
så gott jag kunde så tårarna rann, hahaha. Väl hemma så fann sig Bo ganska snabbt
tillrätta. Jag drog o köpta sallad på pizzerian och Toobi, Melwin o Bo bekantade sig.
Han är sååå kelig! Han somnade efter nån timme på köksstolen medans vi åt.
Han har sovit i vår säng hela natten och bara legat o myst!
Välkommen till familjen Lindqvist/Ahlqvist Bo!

Melwin pussar Bo

Myyyyys!

Inga katter på bordet...nya regler i nya hemmet..

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jättesöt. Blir det Bosse då? För det är väl svårt att ropa Bo...



Nu ska jag ut i snöyran och kolla på två duktiga jockeys som skall rida galopplektion.



Kram T.

2010-02-20 @ 13:10:31
Postat av: Jessica

Vilken liten duntuss den ska bli mysig att kela med kram

2010-02-20 @ 13:15:38
Postat av: Hanna

Åh när får jag komma o gosa:)Vilken sötnos

2010-02-20 @ 23:40:04
Postat av: Nettan

Söting!!

2010-02-20 @ 23:48:07
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: carin

åh,vilken söt en,vad sugen jag blir.Jag hitta både kam å borste till katt om du vill ha.kram

2010-02-21 @ 15:31:20

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0