Hög puls på morgonen!

Slog på datorn alldeles nyss och jag har fått ett mail från en tjej som
tror sig ha precis dom katterna som jag söker!!! Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!!!
Jag la själv in en sök annons häromdan och en del har hört av sig, men det är
alltid nåt som inte stämmer,bor i Norrland utan körkort, "kattungar" på 3 år, honor..
Jag håller mina tummar hårt för att det stämmer den här gången! Det känns bra!

Idag tror jag att Annika, Johan och Molly kommer hem!
Det var tydligen ingen liten Gry så det fick bli Molly, så sött!!!
Jag längtar tills jag får träffa dom allihopa!
Nu ska vi packa iordning allt för dan och sätta oss i bilen för jobbet som väntar.

Hej hopp kattsnopp!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vill se en bild på akvariet...



Kram/T

2010-02-12 @ 09:24:24

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0