Kan man amputera halsen?

Hostade som en gammal rävhona igår kväll och hela jävla natten så jag
trodde jag skulle spy. Jag är så jävla förbannad så jag får hjärnblödning!!!
Ikväll skulle Gunilla Orre med kompanjoner komma hem till mig med
massagebänkar och god sallad. Vi skulle ha vår årliga mysträff och massera
varandra och utbyta erfarenheter. Jag har längtar såååå länge och nu missar jag allt.
Jag har inte fått massage på över två år nu och det är mer än välkommet
på den här slitna kroppen. Jag som AAAAALLLLDDDDRRRIIIIGGG är sjuk!!!!!!

Melwi är lika pigg och glad som alltid så den här dan kommer att bli en utmaning,
jag har NOLL röst och haspar ur mig svordomar så jag låter som Maggan o
Gittan på plattan. Nöten kollar på mig med djupa veck i pannan.
"Vad är det för fel på henne?"

Grädden på moset är att det ska bli total snökaos på lördag när jag
ska till Katrineholm och hämta kattungen! Jag SKA dit, om jag så ska åla i
snömodd hela jävla vägen med isdubbar i händerna. Hahaha, vilken syn längs
med motorvägen...med en kattbur på ryggen, hahaha!
Nu såg jag det framför mig också..

Nu ska jag gömma fruktskålen för Nöten som har blivit totalt banangalen.
Han bara skriker "TIIIITTA, TIIITTA, TIIIIIITTA!!!!!
Och slänger hela kroppen mot den gula klasen som en svältande
hund efter ett saftigt märgben...suck...shut up..


Kommentarer
Postat av: Jossi

HAHAHAHAHAHAHA!! jag kan fixa isbrodd... hahaha

2010-02-18 @ 12:25:43
Postat av: Anonym

2010-02-18 @ 22:07:39
Postat av: Jessica

Skit om du ska amputera ta min också dör snart av halsbränna, hoppas du blir frisk snart kraaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmm

2010-02-18 @ 22:09:50

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0