KATTSUGEN!!!

Akvariet är på plats och är så fint så. Drar o köper lite fiskar i veckan.

Jag satt och kollade kattraser igår kväll på nätet, blir mer o mer sugen på att
skaffa en...eller två helst. Lite trist med vanlig bondkatt, skulle vilja ha nåt mer
långhårigt, gosigt. Tänk att det är levande varelser man pratar om..
"skulle vilja haaaa..." Norsk skogskatt är ju såååå cool, stora, burriga, bra psyke.
Så såg jag en annan liten rackare som jag fastnade för, Sibirisk katt. Ser typ ut som en
liten skogis men är mer allergivänlig. Kom till Sverige 2000 från Ryssland.
Verkar så härliga!
Men så såg jag priset..hehe..mellan 8000 till 15000kr. Ok, då tar vi 3.
Visst kan jag betala för ett djur, men inte mer än vad en hund kostar..


Sibirisk katt

Nä, nu måste jag sleva i mig lunchen, sitter på jobbet, ska snart knåda igen.
Bye, bye!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Ska kolla upp om bio.



Vet du vad en hund kostar idag?



Kram T

2010-02-07 @ 13:38:45
URL: http://lillatessi.blogg.se/
Postat av: Jessica

Mysigt mysigt ni har det, tomas syrra ska få kattungar har skickat ett mail till dig om det kanske något för er små burriga saker

2010-02-07 @ 13:53:29
Postat av: Krinea

Sibbar är jätte mysiga katter!

Uppfödaren till vår Ocicat hade sibiriska katter också så jag fick nöjet att stifta bekantskap med dem, de är lite som hundar och vill vara med överallt.

kram från bodyjam freaken

2010-02-09 @ 07:51:14
URL: http://krinea.wordpress.com

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0