Pung på kinden

Den här veckan är jag ledig, förutom torsdag kväll och söndag. Mys mys mys.
Men jag skulle verkligen behöva ett till massageföretag...
ska ringa runt lite, tror inte det blir lätt.

Igår var en kaos dag! Jag körde Melwin till syrran på morgonen för jag skulle jobba.
Jag hade gott om tid och ville vara på jobbet i lugn o ro innan första kunden
som var ny. Eftersom både jag o Jossan skulle på kalas hos farsan och fira
Tessan som fyllde år igår  "GRATTIS TESSAN!!!" så bytte vi bil så hon skulle slippa
rodda med barnstolen o så. När jag kom fram till jobbet så ser jag Jossans nycklar
på passagerarsätet...suck, bara att åka tillbaks. Väl framme vid jobbet igen så står
min kund och väntar utanför. Jag HATAR när kunden kommer innan mig!
Jag vill rodda, tända ljus i lugn o ro, bädda på bänkan, sätta på musik.
Kund nr två klämde jag in lite akut. Det skulle bli jäkligt tight mmen om han kom
tidigt så skulle det gå. Han kom tidigt, bra! Men han står utanför dörren och fipplar
med sin jävla mobil i 10 min. Jaha, där rök min lilla lucka. Sen ser jag hur han sätter
sig i bilen och åker iväg! Vad faan. Jag tar upp mobilen och ser att han har försökt
ringa mig typ 3 ggr och sen skickat ett sms"Jag var på ditt jobb men dörren var låst!"
och så en sur smilegubbe.Det har hänt en gång förut, för typ 3 år sen, att
dörren gick i baklås. Jag ringde honom, han kom tillbaka och vi började knåda,
10 men efter tidsschemat. Fuck. Nästa kund skulle behöva sitta o vänta.
Grejen var det att jag skulle dra iväg och kolla
på en kattunge efter tredje kunden, sen dra iväg till farsan på kalas!
Jaja, skit samma. Jag han kolla på kattungen, som var hur härlig som helst,
jag hann gå på kalas...i 40 min, sen snabbt iväg till Gym&Sim för att köra mina pass.
Jag var trött i kroppen och full i magen som en gammal tjock gubbe.
Jag kände hur jag svamlade när jag pratade..tex "håll garden ordentligt,
annars blir det PUNG PÅ KINDEN" skulle vara pang på kinden...
alla garvade och det var i och försig lite kul...hehehe.

När jag kom hem igår kväll så gick luften ur mig och jag orkade inte duscha
förrän klockan var nästan 23...Avslutade dan med en stor skålglass i sängen.

Förresten! Melwin ska få en till kusin! Om tre veckor....ja, det är sant, om tre veckor
får Tobbes brorsa Fredrik sitt andra barn! Vi fick reda på det i för några dagar sen.
Dom ville hålla det hemligt för det var kul...skitkul...vill man inte berätta för hela världen att man ska få ett barn till??? Nej, tydligen inte...det är fan inte normalt...men, men..kul blir det iallafall,
hoppas det blir en tjej den här gången!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0