SockerBakis

Igår var det Brudkväll AB hos Jessica "the Master of Cooking"!
Vi fick supergoda minibaguetter med getost och honung till förrätt,
kräftsoppa med hembakt gott bröd till varmrätt och en varsin minikladdkaka
med dold fudge till efterrätt. Allt var såååå jäkla gott och vi mös allihopa totalt, jag,
Jessica, Camilla , Annika och såklart, lilla Molly, premiär brudkväll för henne! 
Jag kom hem strax efter 02 och Nöten vaknade kl 03. Det har han inte gjort på
över en månad nu. Han skrek och hostade som en gammal räv och bökade
runt i sin säng i en timme. Sen vaknade han på nytt kl 04.
Jag känner mig smått överkörd idag, men det var det värt!

Tack härliga brudar för att ni finns och för att vi kan snacka om
allt som vi vill snacka om! I love you!!!


Det här gamla snoret vägrar flytta från min kropp och nu sitter jag och
jagar vikarier till mina heliga efterlängtade pass imorgon, suck.
Jag längtar ihjäl mig efter att få kötta ur kroppen energi.
Jag behöver det meeeeer än nånsin nu. Känner mig energifattig och grinig..
Melwin har precis geggat färdigt med sin lunch och Tobbe ligger
och sover sött på soffan. Jag vette FAAN hur han lyckades slinka dit obemärkt
och undkomma kökssaneringen. Hela situationen gör att jag vill flytta till ett
kvinnokollektiv med mina härliga brudar. Det skulle aldrig bli tjafs om vem som ska
göra vad och när. Mycket negativ energi skulle med ett vips försvinna ur mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja straffad blir man med omedelbar verkan fy fan, Vincent vaknade fyra sen kl. 5 var båda vakna och startade dagen bajs och helvete helt enkelt, men att träffa och snacka är det bäääästa kraaaaammmmm

2010-02-27 @ 16:31:09
Postat av: Nettan

know the feeling... vet inte hur många gånger jag och min kompis sagt att vi skulle fan gift oss med varandra i stället ;-)

2010-02-27 @ 18:25:14
URL: http://abvl.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0