Söndag

Jag avbokade alla kunder och mina pass idag igen.
Men nu gäller det att ta nya FRISKA tag i veckan!
Jag vill så gärna kunna jobba på tisdag, onsdag och träna boxning på torsdag.
Jag har sån abstinens! På tisdag kväll ska vi hämta Dolph. Det blir kul!
Nu ska vi ut till Munsö och hälsa på Melwins farmor o farfar.
Det var länge sen nu och dom längtar efter lilla Nöten.

Idag är det beräknat att Catherine och Fredriks lilla bebbe ska komma!
Melwins tredje kusin. Tycker fortfarande att det är förjäkla skumt
att dom berättade nyheten så sent...konstigt, konstigt..

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hoppas du mår bättre snart! Och ja vi ses på onsdag, om du orkar.



Kram!

2010-03-02 @ 00:14:11
URL: http://abvl.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0