Tingad kattunge!!!

TJIHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
Om två veckor kommer vår lilla kattunge till oss!
Det var den som jag var o kollade på igår.
Jag har funderat en hel del och blivit lite kräsen nu när jag har kollat
på så många annonser. Men han var verkligen speciell!
Kelig, gosig o busig, precis som det ska va! Härligt teckanad då hans mamma
är halv Bengal. Den 2:a Mars blir han tolv veckor, då hämtar jag honom, längtar!
Måste bara komma på ett coolt namn nu..hmm...kom gärna med förslag!

Sööööööt!

Han som ligger närmst kameran!


Kommentarer
Postat av: Jossi

Bo!

2010-02-15 @ 22:27:50
Postat av: Tessan

2 månader menar du väl...



Sixten!

2010-02-16 @ 08:36:11
Postat av: Krinea

Bus eller Salvatore tycker jag!

Grattis föresten, min halvbengal är helgalen så du får nog en katt som passar dig :P

2010-02-16 @ 09:06:11
URL: http://krinea.wordpress.com

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0