VÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN!!!

Igår kl 23.45 föddes Annikas o Johans lilla dotter på BB Stockholm!
Jag följde förloppet en del via telefon på dan när Annika började få värkar
och fickk sms igår kl 19.10 när dom drog in till BB.
Jag kunde knappt somna, var som speedad!
Jag vaknade till o från hela natten och kollade på mobilen efter mms..
Så, kl 03.12 så plingade det äntligen till! Tjihoooooooooo!!!
Sååååå jävla sött litet gryn..tror hon ska heta Gry! Hoppas det, så coolt!
Jag satt där i sängen och bölade så jag hulkade i 30 min tror jag, hahaha!
Tänk att dom äntligen har fått sin lilla "Bebsko" nu!
Fick flashbacks från när jag var där på Bb Stockholm..känns som länge sen.
Faan att jag jobbar hela dan idag..jag kommer ju inte kunna svara om Annika ringer.
Är sååå jäkla nyfiken på att få höra alla detaljer ju!!!

GRATTIS HÄRLIGA ANNIKI & JOEY TILL ER UNDERBARA LILLA DOTTER!!!
VÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN LILLA GRY!!!


Kommentarer
Postat av: Jossi

åååååååååååååå.....

2010-02-10 @ 20:06:14

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0