Härliga jävla sommar!!!

JAG ÄLSKAR VÄRME!!! Fan, jag är inte skapt för att bo i ett vinterland! Mår såååå mycket bättre när solen gassar och kvällarna är ljumma! Mys mys mys! Idag har jag o Nöten varit på Kaanan badet hela dan med Andreas och Ylva. Imorgon blir det favorit i repris med lite hamburgergrillning på paddlarklubben, inte dumt!

Jaha, så har man haft 30-års fest då. Blev väl bra antar jag. Är bara sjukt förbannad på en viss stekarkarl...inte välkommen hit hem igen, det säger jag bara. Om man bjuds på mat, dryck, drinkar (fast man skulle ta med sig dricka) och sen bara sitter och spyr galla över "alla jävla Rinkeby människor" och kallar vårt boende för "sosseradhus" och berättar vitt och brett för alla att han har en stooor båt, att han är fakturakund hos taxibolagen, att hans mamma har en Rolex klocka. Att ingen får lyssna på musik som han inte gillar, att ingen får dansa och ha kul om han inte godkänt låtarna. Sen ler falskt och berättar hur mycket han älskar vårt hus och at han faktiskt skulle kunna flytta hit....yeah right.. Då kan man faan dra åt helvete och aldrig komma tillbaka. Hatar det där jävla stekar folket. Lever på pappas pengar och beter sig som svin och ser ner på folk. Jaja, synd att en liten osäker människa ska förstöra stämningen för alla härliga vänner som ville ha en trevlig kväll. Jag tror dock att de flesta hade det trevligt iallafall, även om jag o Tobbe gick och tänkte på olika tortyrmetoder som vi mer än gärna skulle vilja sätta i verket.. Här är iallafall några bilder på favvo hattarna!


Lollo & Pelle, såååå skön melonhjälm!

Jessica med sin genialt gigantiska kanelbulle!

Hennes man Tomas the Icecream!

Annika (standard min) o snygg Hanna!

Lotta the Fruithat and her boyfriend Kelle the CandyHelmet.
(som sen vann hattävlingen..inte konstigt med tanke på dom 18
timmars pysslande som låg bakom mästerverket!)

Älskade syster Yster med hennes underbara Chilli!

Helli & Annika! (snart drar vi till Frankrike Helli!!!)

Ljummet till 03 på natten!

Tack mina underbara, fantastiska vänner för att ni kom och firade med mig...
får se om jag vågar hoppa Bungy Jump...hehehe...
Jag är så jäääävla glad att jag har er alla!!!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0