Jag älskar att fylla år!!!

Jag sitter framför datorn och kollar på Blocket. Vill så gärna hitta bord till vardagsrummet, hmm....vad ska vi ha för stil...rustikt...vitt/stilrent...ek...NO...valnöt...kanske...

Jag fyllde ju 30 igår. Härligt, härligt! Det är kul att fylla år! Man får liksom en egen dag, man får bjuda dom man älskar på gottis, solen lyser alltid och alla är extra mysiga och glada! Jag stod och bakade för fulla muggar natten till igår då Toobi frågade  jag ville ha min present på en gång, 00.01. Såklart jag ville! Jag fick en sååååå snygg klocka, jag blev så glad så jag började böla, hahaha! Jag trodde aldrig att han skulle köpa en klocka till mig för att jag är så jäkla petig med hur den ska se ut men den var så fin, precis som jag ville ha den! Fast bättre! Älskar dig Toobi!!!

I torsdags så var jag o Melwin i Stenhamra med alla brudar och dom överraskade mig med en helt underbar jordgubbstårta och blommor! Jag är så jävla lycklig över att jag har såna härliga vänner, fan, ni är bäst!

Camilla med Bobbo, Annika med Molly!


Jessicas små nötter, Lucas och Vincent!

Jessicas underbara tårta!

Igår, på min födelsedag så var Johan o Hellan här och hade fixat iordning lasange som var så god. Jag fick en svinhärlig lykta till verandan och ett litet Frankrike Kit innehållandes turkost nagellack, en skarf, ett par coola solbrillor och en snuskig pocket som har vandrat runt från den ena personen till den andra. Jag ska ge den vidare sen efter jag kommit hem från Fraaaance. Vi bokade nämligen biljettr igår! V.31 så drar vi till Rivieran med Hellan o Jihan, tjihoooooo! Hans föräldrar har ett hus där nere som vi får bo i gratis! Pool, utomhus kök, gästhus...oh my god vad jag längtar...men inte för mycket för då är det Augusti.

Mitt Frankrike kit!

Idag har hela feta släkten varit här och käkat och fikat! Vi grillade hamburgare och så blev det marängsvisch till efterrätt. Gott, gott. Jag har fått så fina presenter och är så glad över att alla ville komma och mysa med oss i solen. Vilken jäkla tur med vädret! Jag brukar fasen alltid ha kanon väder när jag firar nåt! Hoppas det blir det nästa lördag ochså när jag ska ha min stora fest...hoppas, hoppas.

Grilla!

Yeah! Ska de va så ska de va!

Doodod käkar marängsvisch!

Efterrätts bordet dukat.

Nej, nu är jag så trött så det känns som det sitter ett helt gäng dagiskids i mina ögon och bygger sandslott.

Kommentarer
Postat av: Krinea

Grattis!

Och välkommen till rätt sida 30!

Det är en underbar ålder!!

Massa kramar

2010-07-05 @ 09:06:09
URL: http://krinea.wordpress.com

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0