Kopparberg

Igår kväll kom vi hem från Kopparberg. Släktträff i onsdags med grillning, fotboll och underbart väder, mys mys! Vi stannade kvar för att bara slappa några dagar till, men då var vädret piss...som vanligt i Kopparberg nr vi kommer. Jag hade som vanligt varit en kläd optimist och tagit med mig alldeles för tunn tröja. Jaja, fasen, har ju inte frusit på en månad minst! Melwin och kussen Liam hade det skitkul och lattjade okring hela dagarna tills dom stupade i säng på kvällen. Dom gick "rundan" till hästhagen, plockade smultron, vattnade fågelbadet...Det var första gången vi såg att dom verkligen hade kul tillsammans!

Lite fotboll

Doodod och Liam i bakgrunden

Doodod, farmor o Liam!

Lite vatten till fåglarna

Grannen Birgitta hade vaktat katterna medans vi var borta, sååå suveränt! Men hans ben är värre än nånsin och imorgon blir det veterinären igen...suck. Ena bakbenet är som gele. Korsbandet troligen av helt.. Hoppas det inte blir nåt stort kompliserat av det hela. Vi drar ju till Frankrike om en vecka. Vette faan vad vi gör då.

Jaha, regn och grått ute idag. Känns lite mysigt för då kan jag förbereda inför resan. Jag älskar att packa så jag kan knappt hålla mig! Ska rota fram resväskan idag och se om jag kommer ihåg koden fortfarande..hehe. Hope so. Igår beställde jag solkrämer på nätet som ska komma i veckan. Bra bra. Hellan o Johan kommer hit på lördag kväll och käkar middag, sover över för att sen åka tillsammans till Arlanda tiiiiidigt på söndag morgon! Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0