SEMESTER!!!

ÄNTLIGEN!!!
Nu har jag jobbat klart, körde sista passen på Gym&Sim ikväll. Känns såååå jäkla bra att äntligen få ta det lugnt!!! Har längtat i ett år typ. Tobbe hade också sitt sista boxpass nu ikväll, niiiice! Imorgon drar vi hemifrån kl 05.30 och lämnar Nöten hos farsan medans vi drar på dagskryssning till Åland med Andreas och Ylva. Det kommer bli grymt! FRUKOSTBUFFE`!!! SOOOOOOOOL!!! TAXFREEEEE!!!
Vilken härlig start på semestern! På onsdag ska vi till Kopparberg och bara slappa i några dagar, längtar. Jag ska ta med mig en bra bok, myskläder och bara njuta av tystnaden.....eh...eller ja, vi blir rätt många där, Tobbes brorsa Fredrik med familj kommer också. Det blir kanon att kusinerna får lattja med varann!


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0