Underbara dag!

Och där satt vi på däck med solen i ansiktet och bara njöt av friden, godis, bärs (för dom som dricker det..) Vädret var kanon och vi hade det härligt hela resan. Vi hämtade Melwin vid 19 tiden. Han hade haft en minst lika härlig dag som vi hos morfar. Bad i poolen med 300 ungar och simbrillor, hahaha. Han börjar bli kaxig nu och hoppar nästan själv från kanten! Dom fick dra upp honom skakandes till slut, lilla gubben. Han ville inte sluta bada!

Imorgon ska vi bara ta det lugnt. Jag ska kuta en härlig runda i spåret äntligen. Skönt att vara lite friare nu när Tobbe är hemma och är med Melwin. Obeskrivligt!!! =) =) =) Andreas & Ylva kommer över och grillar på kvällen. Sitter och kollar goda recept. Vill köra nåt nytt...hmm.
Nu ska jag trycka i mig lite Toblerone till innan jag somnar.
Good night!

Kommentarer
Postat av: Flash

Mmmmm, ska bli ruggigt gott med grill!

2010-07-20 @ 10:05:14

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0