Lördag!

Igår blev mitt massagerum klart! Nu ska bara massagebänken hämtas imorgon och lite hyllor upp. Det blir sååååå fint!

I eftermiddag ska jag o Melwin till farsan och kka middag och mysa med familjen, det kommer bli kanon! Jossan kommer också och hon har hämtat sin lilla Chili nu! En omplaceringshund som vi är grymt nyfikna på!

Tobbe rdog till Västerås kl 07 i morse för att hjälpa sin kusin att flytta till Tyresö. Kul... Hoppas dom blir klara i tid så han kan komma och käka middag med oss.

Nu ska jag o Nöten dra på oss lite mer kläder, inte varmt ute idag inte. Vi ska göra Ängsullsvägen osäker. På med bävernylonoverallen..hehehe..
Hoppas det blir bra väder idag när Viktoria och Daniel gifter sig! Jag tycker det ör härligt med lite kärlek i stan! Fram för mer kärlek till folket!

Men faan, kan han inte klippa av sig backslicken???

Kommentarer
Postat av: Krinea

Ja han var snyggare innan han införskaffade kotlettfrissa och megabrillor...

Hoppas det modet går ur tiden snart

2010-06-21 @ 06:57:12
URL: http://krinea.wordpress.com

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0