Luuuuugn måndag!

Harmoni på Ängsullsvägen 90! Jag tog ledigt idag, eller rättare sagt, jag flyttade på ett företag från idag till på torsdag. Madeleine är sjuk så Melwin kunde inte vara hios mormor idag plus att dom skulle ha långlunch på företaget så min dag där hade blivit knas. Jaja, gjorde inget direkt! Jag och Melwin har precis tagit en lång mysfrukost och snart ska vi upp i hans rum och kolla i böcker som han älskar.
När han somnat så ska jag slipa det sista i massagerumet så jag kan börja grundmåla där, vore nica att ha allt sånt klart till semestern. Jag har min första bokning hemma om exakt två veckor så då måste rummet vara klart!
Ska åka o kolla på tapeter nån dag också, roligt!

Kommentarer
Postat av: Linn

sv: JAG ÄR PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Fyfan vad roligt!

Behöver någon som kör med mig lite. Kom över någon dag när du har tid! Kraaaaaaaaaaaaamar!!

2010-06-14 @ 09:43:24
URL: http://cockienut.blogg.se/
Postat av: Nettan

Två ryggklena söker massagehjälp, finns hon där ute månne? ;-) Med andra ord, har du tid någon dag?



Förresten, ses vi på midsommar iår?



Kram Nettan

2010-06-15 @ 09:18:34
URL: http://abvl.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0