Midsommar

Igår var en härlig dag! Vi var hos Staffan och Nettan i Vallentuna
för att fira midsommar med folket! Vi åkte skrinda efter bilen ner till Issjön och
Melwin njöt av färden med blåsten i sitt lilla fjuniga hår. Där käkade vi sillunch och
vissa badade för det var varmt i vattnet. Solen gassade och det var så mysigt!
Todd hade fixat en genialisk tipspromenad och jag lärde Jeff vika vassbåtar.

Lasset fullt!

Fjun fjun i vinden!

Tänk att en liten luden växt kan göra en människa så lycklig!

Tomas Di Leva (Jossan)och Doodod filosoferar.

Det kryllade av hundar och Homosapiens på den lilla klippan.

Eftersom dan var så härlig så dansade vi loss lite..

Vi glömde solhatten i vagnen hemma, så
ett par simbrallor blev perfekt på skallen.


Gott älskling???

När vi kommit tillbaks till huset så hade vi 5-kamp som mitt lag
vann, yeeeeaaaaah!!! Vi bröt mot traditionerna lite och hade en stor TexMex buffe
till middag, mys mys! Melwin for omkring och lekte med alla barnen, hoppade
trampolin, spelade fotboll mm mm mm. Han var helt slut när han äntligen kom
till ro i vagnen kl 22.10.

Tack Staffan och Nettan för en härlig midsommar!

I morse vaknade jag av att Melwin ropade från sitt rum kl 07.45! SOVMORGON!!!!
Han hade skitit full blöja och kletat ner halva sig med sin lilla sörja, lakanen likaså
...suck...mjukstart. "Tittaaa" ropade han och sträckte sina stinkande bruna händer upp mot
mitt nylle...ja, titta du...men inte länge till..in i badet!
Men sen gick faktiskt Toobi upp med honom och fixade frulle så jag sov till kl 10.30!
Har inte hänt på över 1 1/2 år! Skööönt, tack min älskade älskling!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tack själva, det var en toppenmidsommar! Och vilket kanonväder vi fick! + lite färg av solen och ett gäng bråkiga myggbett ;-) Osså hittade jag maken till slut, hihi.



Lämnade förresten ett gäng glömda saker hos din far i lördags, antog att du skulle träffa dem innan vi ses igen.



Kram på er!

2010-06-28 @ 01:08:24
URL: http://abvl.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0