Ränder, ränder...o så lite ränder...

Jag målar min fondvägg i arbetsrummet. Har hållt på såååå många timmar. Maskera, rita ut, mätta tejp, måla, torka, måla ett varv till, maskera när det torkat..suck..jag kommer aldrig att göra om den här väggen. ;)
Men det blir grymt snyggt! Igår hann jag med två timmar innan vi drog iväg till morfar o jobb. Vi hade ätit frulle kl 06 och jag chansade på att det skulle kunna gå att fixa i en timme med Nöten bredvid mig. Det blev två timmar! Tjihoooo! Hämta russin, byta blöja, måla, sjunga sånger, ha tejpkrig, allt för att hålla honom harmonisk!

Idag ska vi till Carina o Martin i Åkersberga, sen till Vallentuna för att fira Madde, sen boxpass på Gym&Sim kl 18. Fullsmockad dag som vanligt.
Längtar som faan till semestern.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0