SEMESTER, VILL HAAAAAAAA!!!

Kaos i morse som vanligt. Skulle skjutsa Nöten till Tobbes moster Lollo. Packa, packa, matlådor, ombyteskläder, mellanmål, blöjor, bla, bla, bla. Hann precis i tid till Solna för att massera folket. Jag vill ha semester nu!!!
Vi ska nämligen åka till Frankrike! TJIHOOOOOOOOOOOOO!!! Hellans kille Johan, hans föräldrar har ett hus mellen Nice och Cannes! Med pooooooool, utonhuskööööök, myyyyyyyyyyys! Jag längtar så jag dör! Vi hade ju liksom bara tänkt att ta det lugnt i sommar. Vara hemma och fixa och pilla på huset. Men vi kunde bara inte tacka nej när dom frågade om vi ville hänga på och bara betala för flyget! Sen köper vi mat där och käkar hemma vid pooooolen, GRIIIILLLLLLAAAAA!!! Me like! V31 drar vi! Nu ska vi bara hålla tummarna för att vi hittar billigt flygbiljetter,
Nöten åker ju gratis.

Nu e arbetsrummet klart! Jag är så jävla nöjd med hur det blev med en randiga väggen och allt! Måste hitta knallturkosa panelgardiner nu..och fönsterbrädor, måste ha. Så jag brassade loss med nästa projekt, mitt massagerum. Vill få allt klart helt enkelt, vill inte renovera i evighet. Köpte färg igår och beställde tapeter som kom idag, ska hämta dom imorgon. Målningen är klar, listerna uppe, hann till o med persiennen som jag köpte för ett bra pris på Jysk! Om drygt en vecka har jag min första bokning så då måste det vara tiptop!

Längtar tills imorgon då jag får sätta händerna i tapetklistret.
Åh, det kommer att bli så fiiiiint!

9 färgburkar, 300 m maskeringstejt och ett jävla tålamod senare.
(lägg märke till att den vita färgen är högblank, hehe, fiiiint)

Kommentarer
Postat av: Linn

sv: Jag gillade filmen jättemycket. Har hört så mycket dåligt om den men jag tycker att den var braa och fruktansvärt rolig.



Torsdag blir bra! TAGGAD!!!!!!! :D

Kraaaaaaaaaaamar!

2010-06-17 @ 23:20:06
URL: http://cockienut.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0