En lång dag till ända.

7 timmars knåd blev det idag. Först på företag sen till Staffan o Nettan.
Det gick lättare än jag trodde i morse.
Kände dock en en liten dos av Reumatism känsla i fingrarna när jag körde hem..hehe..in med händerna i kokhet bilfläkt så släppte det. När jag blir gammal russintant så måste jag nog flytta till ett varmt klimat för att ens kunna röra händerna. Det är därför jag har valt mitt yrke! Smart va! Hahahaha...



Sitter och kollar på semifinalen av EurovisionSong Contest....Sverige kom inte till final..fan vad snopet! Måste vara första gången vi inte är med i tävlingen, då kan man ju skita i den i år då, fan vad skönt.

Jag har längtat som en jäkla galning heeeeela veckan! Imorgon smäller det! Brudarna i Hemoflocken (Annika, Jessica, Anne, Camilla o jag) ska träffas kl 10 hos Jessica i Stenhamra och bara mysa hela dagen lång, käka gott och kackla så stämbanden brister! Hahahaha, faaaan vad nice! Längtar efter er bruders!!!
Kl 18.15 är det dax för oss att burra ner oss i biosalongen för att kolla in SATC II! Tjihooooooooo!!!!

Har bakat Biskvier nu till Camilla. Det enda hon ville ha i present istället för en massa kläder o skit! THAT`S MY GIRL! Frågade om hon önskade sig nåt till Bobo, men hon var snabb med sin önskan. Whatever you say darling!

Nu ska jag dreggla kudde så jag vaknar snabbt till morgon dagen!
Kan man längta mer???

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0