Härliga helg!

Torsdag:
Tar det lugnt i livet och får ett målarryck på kvällen. Målar en tavla till Melwin som jag fnulat på länge,en apa i djungeln! Färdig kl 03...oops, tiden sprang iväg..=0


Fredag:
Fixar på tomten! Toobi kör till tippen med all skit som legat i boden. Blir bjudna på middag hos grannarna, sååååå mysigt! Hemma kl 02.
Nöten myser med katterna som vanligt.


Lördag:
Toobi jobbar så jag o Nöten donar och lullar runt i hela området timme efter timme och snackar med alla härliga grannar och kids. ÄÄÄÄÄÄLSKAR VÅRT LILLA OMRÅDE!!! Mysfilmkväll hos Hellan!

Söndag:
Donar hemma, möblerar om i hallen, köper hobbyfärg till Doodod´s stjärnvägg. Masserar, håller mina älskade pass, nu: Ben&Jerry!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0