MålarBobban!

Nu är rummet äntligen grundmålat och det värsta slipdammet borta!
Härligt, härligt! Melwin har toktestat mitt tålamod heeela morgonen och har
knappast slutat nu..suck. Jag målade nederdelen på alla väggar igår kväll när han
somnat så jag skulle kunna måla resten idag med honom runt omkring mig utan att
han kommer åt färgen, smart, smart. Gick bra! Han slet av sin egna blöja och kissade
två gånger på golvet och la en liten klutt bajs i ena hörnet, annars var det harmoni
så jag hann klart. Nu ska vi strax iväg till morfar. Jag ska till Arninge och knåda till
kl 16.30. Efter jobbet så ska jag hämta en cykelstol i Vallentuna som jag köpt på
Blocket för ett tokbra pris! Nu ska jag laga lunch lådor och packa allt inför dan.
Hej o hå!



Melwin och nyfunna grannen Wilhelm (& Bo förstås) leker i Nötens nya lilla hus!

Kommentarer
Postat av: Anne

Aj love Melwins T-shirt.....funderade på om jag kunde kränga mig i en sån fast i "kill" storlek.

Hrmm....vart ska magarna, degsisarna och lökarna få plats !?

Tok-cool.



2010-05-20 @ 14:22:04

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0