Melwin och bindan..


Skulle ha köpt blöjor igår på väg hem från jobbet men tänkte att "äh, vad fasen, jag har några hemma så det räcker tills imorgon".
Så igår kväll såg jag att Tobbe satt på Melwin den sista blöjan, fasen då. jaja, han skiter ju aldrig tidigt på morgonen så jag får dra till Konsum kl 9 när dom öppnat. Men, min älskade lilla köttkorv vaknade med en stor mumsig rackarudi i baken..har han inte gjort på MÅNGA veckor. Hmm....jag rotade lite i alla nessesärer o hittade en gammal binda (inte använd alltså..hehe..) Klistrade in den i ett par för stora kalsonger som han fått av Jeff och så var det frid i huset igen.
4 timmar kvar tills affären öppnar.
Nu sitter han här i sin Antilop och luktar kadaver igen..i en minibinda indränkt av bajs.

God morgon till en härlig onsdag Crudi!

Längtar dock tills ikväll för då ska vi till Anniki hela familjen och fira henne! MYYYYYYSIGT!!! Det kommer att bli en härlig dag!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0