Mitt massagerum!


I veckan ska jag kontakt alla kunder och säga att jag bara masserar på Balance4You Juni ut. Känns jättesorgligt och lite tomt men å andra sidan så får jag tillfälle att verkligen göra iordning mitt egna massagerum hemma! Jag kommer inte att annonsera ut att jag knådar hemma, men två av mina favoritkunder har redan sagt att dom absolut kommer att följa med mig vidare vilket känns så jäkla härligt!
Så nu sitter jag och Googlar "massagerumsinredning". Rummet är ju ganska litet men det kommer att bli perfekt med min eldrivna massagebänk och en massa myspys, hyllor, snygga handdukar, ljushållare på väggarna. Hmm....vad ska jag ha för väggfärg...o fondvägg? Funderar på antingen en varm grönblå färg eller biege med guldfondvägg. Ska fnula vidare.

Idag har Toobi spelat match på Munsö (1-1) medans jag o Melwin var hos Annika o Molly. Anne kom också förbi plus Hanna med sin lilla hundvalp Siri som var så söt så man dog! 15 veckor gammal och pigg o glad med klumpiga små ben och en nos som gick på högvarv. Sniff, sniff, undersöka allt runtomkring. Molly var nöjd över att bara vara hemma idag och börjar bli riktigt med nu! Hon har sin egna lilla vilja och åsikter på sitt lilla vis. Hon älskar sin bärsele, då får man hänga med överallt och se hur morsan plockar och fejar. Och ett par mjölkstinna pattar i ryggen sitter inte heller fel, hehe. SÖÖÖÖÖT! På hemvägen stannade vi och käkade pizza, jag, Melwin, Toobi, Hanna och hennes Peter. Var faktiskt sugen på pizza idag men jag ångrar mig faan alltid efter första tuggan. Det är inte fräscht! Bara en jävla stor deg och ett halvt kilo ost som ligger där i säcken och guppar omkring i 3 år innan det smälter ut i den gamla tarmen, blääääää. Nu ska jag dricka en liter vatten. Blir ju så sjukt törstig efter degäcklet också..hej o hå!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0