Överraskningsfest för Hellan!!!

Tjihoooo vad bra det blev i lördags!
Kl17 träffades vi, alla som jag och Johanna dragit ihop, på Fältöversten. Vi hade fixat ihop en massa gottis som vi vet att Hellan älskar, ostbågar, sura godisar, vin, vodka, groggvirke, salta pinnar. Allt för en härlig kväll!
Vi stod utanför hennes dörr en halvtimme senare, 15 pers och plingade på. Hon öppnade och blev såååå glad och förvånad av allas nyllen som sjöng "Ja må hon leva" . Vi stormade in i lägenheten och packade upp allt gott, satte på musik och så dansade vi hela jävla natten. Kl 04.00 åkte vi hem, nöjda, trötta, mys mys. Melwin sov hos morfar och jag och Toobi fick sova till 10! Då var det upp och dra till jobbet efter att först hämta Nöten i Vallentuna. Toobi min älskling var för bakis för att köra...suck...så jag körde i 200 blås till jobbet sen för att hinna till min första kund.
Hann precis. "Hej! Välkommen, Caroline heter jag! Kliv in!"
Stressen i hjärtat lägger sig...

SURPRICE!!!


Kliv på alla härliga! Nu e det fest!!!


Mys, mys


Skål älskade vän!


Pizza sitter aldrig fel. Heheh...bra kort...eller hur Mickan..hahaha!


Jorå...vi e snart 30 hela bunten..believe it or not..


Mustasch kampen..lite Gunther varning..


SHIT!!! SJUKT LÄSKIG BILD! SEKTLEDARE!!!


Vad säger man.. I LÖÖÖÖV YOU GIRLS!!!


Grabbarna Grus bondade på vanligt vis. Vi brudar:
" Men är det inte bara att trycka på ON?"


Dansgolv som höll på till morgonen!

FAAAAN VAD MYCKET ROLIGARE DET ÄR MED
HEMMAFEST ÄN ATT GÅ PÅ KROGEN!!!








Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0