Tuff vecka...

Det blev liksom lite knas den här veckan eftersom det har varit kortveckor med påsk, Valborg och så KristiFlygare nästa vecka. Därför blir det massage alla dagar i veckan förrutom lördag, pust.

När jag kom hem idag, utpumpad med Melwin under armen som inte ville in, så kände jag bara att jag ville till gymmet o kötta ett jävla kötteri pass med Ylva! Vi hade bestämt att träffas och jag längtade som en galning.
BORT, BORT, BORT FRÅN HEM OCH BARN!!!

Nu e jag hemma igen och är så nöjd och glad! Vi körde triceps och ben, Oh my good, har inte kört ben på flera år rejält, men idag så! Rullstol imorgon..hehe.

Nu är det dax för mystisdagkväll med Desperate Housewifes och CougarTown! Bye bye!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0